piatok 2. augusta 2013

Strachy mojej spálne


Kto so sebou sa bije nikdy neprehrá
- tak za sprievodných tónov starej gitary
dňa 29. decembra
my v jednej izbe sme sa spolu zvítali
jak starí milenci - ty Pún, ja Italik

Milenci? váž slová - keď tak známi
z videnia - tam v jednej posteli
v ktorej sa právd z úst pochybnej dámy
napijem až budem dospelý

Uprene sa dívam do hĺbok no
prekvapený náhle mojím hlasom
v izbe všetok vzduch sa strachom striasol
keď odhodlaný otvoril som okno

Požičiam vám všetkým svojho tepla!
viem že nevykúrim celú planétu
zo všetkého najviac chcel som práve tú...
Že zima je? už zatváram tak neplač!

                      - - -

Dňa 29. júla
som stále zatvorený v tejto veži a
hoc môj teplomer ukazuje nula
ďalej strážim svoje stupne Celzia

Mám snáď viniť slnko, viniť ozón
že otvárať sa okná snažím márne?
- Nepotím sa letom ale hrôzou
- ničím viac - len strachom mojej spálne


Klimeux

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára