piatok 16. septembra 2011

Skutočná ilúzia

Povedz mi čo je realita                     
ukáž mi čo je skutočný svet
jak vieš že vôbec žijem, dýcham
čo keď tu okrem teba nikoho niet

Zamyslel si sa niekedy
že si tu len ty a iba ty sám
a celá táto realita
len predstava tvoja a čistý klam

Existuješ len ty a nikto iný
existuješ sám a my sme vidiny
existujeme iba v tvojej mysli
odídeme tak ako sme aj prišli

Ilúzia je dokonalá
celý svet iba v tvojej hlave
a kto má právo posudzovať
čo je falošné, čo je pravé

Existuješ len ty a nikto iný
existuješ sám a my sme vidiny
existujeme iba v tvojej mysli
odídeme tak ako sme aj prišli


Klimeux

2 komentáre:

  1. Fajné. Už som nad tým uvažoval. Opakovane. Ale nikdy som tomu neprisúdil väčší význam. Raz som mal sen s podobnou témou. Sranda. Môžem ti o ňom niekedy vonku povedať...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som nad týmto rozmýšlal už roky.. a potom som zistil že taká teória existuje. Volá sa to solipsizmus a prišiel s tým Berkeley :P a jasné kludne hej len neviem kto si keďže si anonymný :D

    OdpovedaťOdstrániť