piatok 24. júna 2011

Revízor

Tento text vznikol v bezprostrednom záchvate hnevu po tom, ako som pri návrate z koncertu v autobuse dostal pokutu iba za to, že som si nekúpil príplatok na nočák :P ..je trochu ostrejší pre tento krát :D venujem ho všetkým revízorom a dopravnému podniku :)



Sporiadaný, slušný občan som                   
každý deň chodím autobusom
električenku kúpil som si
ale nedomyslel som čo
spraviť mám keď idem nočákom

Najebaný cestujem domov
v tom zjaví sa banda revízorov
zastávka je v nedohladne
a ja už som celkom na dne
zase v piči 40 euro


Sú to hajzli a nemám ich rád
navrhujem všetkých postrielať!
Exemplárne, pre výstrahu
vyviesť ich von na popravu
utopiť, obesiť potom sťať!

Exemplárne, pre výstrahu
vyviesť ich von na popravu
nezostane po nich ani smrad...


Kurvy sú to horšie jak krysy
vyjebanci počíhali si
na môj nočný autobus
dohadovať sa s nimi skús
no oni sú neoblomní

Či príplatok na nočný spoj mám
pýta sa ma ten skurvený kár
a ja či sa dohodneme
on na to že určite nie
a tak kokot pokutu mi dal

Sú to hajzli a nemám ich rád
navrhujem všetkých postrielať!
Vždycky ťa nejaký dostane
sú to kurvy vyjebané
väčšie ako by sa mohlo zdať :D


Klimeux

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára