štvrtok 6. októbra 2011

Mne je to jedno

Najprv si prišli pre tých čo chceli zmenu protestami 
demokraticky ich presviedčali obuškami
Mne je to jedno, nemal som spoločné nič s nimi
neozval som sa, za to predsa nie som vinný

Potom si prišli pre tých čo odmietali hymny
vraj každý kto tu chce žiť tak spievať je povinný
Nestarám sa, za mňa nemusia vravieť činy
neozval som sa, nech sa ozývajú iní

Ignorancia je horšia ako mor
lahostajne sa šíri navôkol
cítiť tu zápach apatie
duše čo zaživa hnije

Potom si prišli pre tých ktorých nemám tak rád
hneď som sa potešil že teraz uvidím ich pád
Nie vždy je všetko tak ako sa môže zdať
neozval som sa, poradí si s nimi velký brat

Ignorancia je horšia ako mor
lahostajne sa šíri navôkol
cítiť tu zápach apatie
duše čo zaživa hnije

Nakoniec prišli pre mňa, ja však nevinný som
zastaňte sa ma prosím, zavreli ma neprávom
Komu to vravíš, komu? nikto tu neostal
už viac tu niet toho kto by sa ťa zastal


Klimeux

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára